25 Temmuz 2017 Salı

Burcu Esmersoy: Arkadaşlarım bile evlilik teklif ediyor

SohbetClass Sohbetin yeni markası....

Sunucu Burcu Esmersoy evlilik konusundaki fikirlerini bir kez daha dile getirdi

Sunucu Burcu Esmersoy (40), artik evlenmeyi dusunmedigini soyleyerek soyle dedi:'Normal erkek arkadaslarimdan bile evlilik teklifi alan bir kadinim.
Ama evlenmem icin ayaklarimin yerden kesilmesi lazim.Daha once yasadigim evlilik deneyiminden sonra korku olustu.'
SohbetClass Sohbetin yeni markası....


Burcu Esmersoy, Bloomberg HT’de Doga Rutkay'in konugu oldugu programda annelik hakkinda konusmustu: "Yasamimi biriyle birlestireceksem, uzun yillar ayni yastiga bas koyabilecegim, inandigim ve guvendigim biri olmali. Bosanacagimi dusunmeden evlilik hayal ediyorum. '1.5 yillik sevgilisi Tuna Aksu'dan 6 ay once ayrilan Burcu Esmersoy ''Evlilik zor, ben beceremedim. O defteri kapattim. Cocuk icin de gec. Mantik evliligi dusunseydim, yapardim. Talibim var, istemedim. Vazgecilmez degilim, ama benden vazgecemeyen var'' demisti.

Kaynak:Hürriyet


SohbetClass , Sohbetin yeni markası 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder