19 Temmuz 2017 Çarşamba

Fatih Terim: Edepsiz Bir Teklif Aldım, Edepsiz Teklife Gidip Gereğini Yaptım

Gectigimiz gunlerde Cesme'de kavgaya karisan Fatih Terim, yaptigi basin toplantisinda, "Edepsiz bir teklif aldim, ben de bu edepsiz teklife icabet ettim, geregini yaptim ve ayrildim." dedi.
fatih terim ile ilgili görsel sonucu




Turkiye Futbol Direktoru Fatih Terim, gectigimiz gunlerde Izmir Cesme'ye yasanan saldiriyla ilgili basin toplantisi duzenledi.
Iste Terim'in aciklamalari:
"15 TEMMUZ'DAN DOLAYI KONUSMADIM"

"Son gunlerde gazeteler, televizyonlar bircok sey yazip, ciziyor. Neden hemen konusmadim? Bir defa 15-16 Temmuz hepimiz icin cok onemli. Saygimdan dolayi aciklama yapmadim"
"AILEME LAF SOYLETMEM"

"Hadiselerde beni biliyorsunuz; ya en son konusurum, ya hic konusmam. Az konusurum. Baktim ki, bu ucuzluk ve iftiralar arasinda yanlis anlasilacak. Kamuoyunu dogru bilgilendirmek istedim. Asagi yukari yarim asira dayanan futbolun icinde olmamla, beni taniyorsunuz. Ben her zaman dogrulari soyledim. Benim icin vatanim, bayragim, Galatasaray onemli bir degerdir. Son olarak da ailem, vazgecilmezimdir. Laf soyletmem"
"EDEPSIZ TEKLIF ALDIM, GEREGINI YAPTIM"

"Ben bu olayi, bir babanin aileye sahip cikmasi olarak goruyorum. Terim ailesinin babasi benim. Ahmet'in ablasina yapilan bir taciz var. Kac aydir da devam ediyormus, keske daha once soyleselerdir. Edepsiz bir teklif aldim, ben de bu edepsiz teklife gittim, icabet ettim. Geregini yaptim, konu bitince ayrildim. Aileniz ile gidiyorsunuz, biri sizi rahatsiz etti diye dusunun, siz de tepki verdiniz. Gazeteci saldirdi diye mi soylenir?
"YINE OLSA YINE YAPARIM"

"1-2 yil once babasini kaybetmis ve bana emanet edilmis bir kadindan, damadimin ablasindan bahsediyoruz. Bir burun kirilma falan olursa, ben soylerim. Allah'a sukur 63 senedir denk gelmedik. Ben soylerim. Bir daha olsa, bir daha yaparim. Ben yasadigim surece aileme kimse dokunamaz. Ben her babaya, her anaya, her kardese, her aileye saygi duyuyorum. Hele hele bu bir yalniz kadin ise, onu kimse taciz edemez."
"BEN ORAYA IKI KISI GITTIM"

"Bir yeri basmanin ne demek oldugunu bilmeyen yoktur. Ali Durust bana, orayi 20 kisiyle bastin saniyordum dedi. Ben oraya 2 kisiyle gittim. Bu ailenin reisi, 2 evladiyla, kac kisi olmadigini bilmeden gitti. Gider, gidecektir de. Ne basmasi? Sorunu cozmeye gittim. Edepsiz teklife icabet etmeye gittim. Sorunu cozdum, ayrildim. Erkeklerle halledilmesi gereken mevzular ne zamandan beri kadinlarla hallediliyor?"
"MEMNUN DEGILIM"

"Memnun musun? Hayir. Adimin boyle biriyle anilmasindan hic memnun degilim. Bu fotografta yer almaktan memnun degilim. Ama, hayat bazen insani bunlarla karsilastiriyor. Ben masanin basindan esime cocuklarima torunlarima evlatlarima, "Cocuklar ben futbol direktoruyum." diyemem, bunu yapamam. Ben bir tehdit maksadiyla acmadim, tanidigim icin actim ama taniyamamisim zaten. O yuzden boyle bir durumun icinde oldugum icin cok uzgunum. Bundan emin olun. Ben de istemezdim olsun, fevkalade rahatsizim. Ailem icin hicbir zaman baska bir sey dusunmedim. Her zaman, her seyi yapacagimdan emin olabilirsiniz.
"AILEMI KORUMAYA DEVAM EDECEGIM"

Provokasyonlara bundan sonra daha dikkatli olacagim. Ben her gun evden, "Allah'im nolur beni seytana uydurma" diyerek cikarim. Istemesem de ben buyum. Cok uzgunum. Bir aile babasi olarak, Fatih Terim olarak, Futbol Direktoru olarak cok uzgunum. Ancak maalesef bu durum oldu. Ben her zaman ailemin yakinlarini, dostlarimi, sevdiklerimi korudum ve korumaya devam edecegim.
"KIMSE BENI GERI DONDUREMEZDI"

"Ozur diliyor musunuz" sorusuna cevap veren Terim, "'Uzgunum' kelimesi ne anlama geliyorsa onu soyluyorum." dedi. Bunun uzerine, "250 kilometrelik yolda ofkeniz hic dinmedi mi? Evlatlariniz, size efendilik edip, sizin toplum onundeki degerinizi, itibarinizi, sayginliginizi gosterip, bir 'U' donusu onermedi mi?" sorusuna da cevap veren Terim, "Acikcasi, ben cozum icin aradim, beklenmedik sozler olunca beni kimse ikna edemez. Arabada da cok dostum aradi, gitmeme gerek yok diye. Ben her zaman kendi isimi kendim yaptim. Baska turlu sogumazdim. Benimle hic kimse boyle konusamaz, konusursa bunun bir karsiligi olmali. Ben de bunu cozmeye gittim. Davete icabet ettim. Beni bir kisinin dondurmesi cok zor."
"YAPTIGIM BIR REFLEKSTI"

"Selahattin Aydogdu TFF kurulunda gorev aliyor, acaba bir yaptirim uygulanacak mi? sorusuna Fatih Terim, "Bununla ilgilenmiyorum, bilmiyorum." dedi. "Toplumda ornek olacak kisilerdensiniz. Hareketlerinizden yetisen cocuklar, gencler de var. Onlara bu hareketle ilgili bir mesajiniz var mi, bir sey soylemek ister misiniz?" sorusuna da cevap veren Terim, "Ben hayatim boyunca oldugu gibi yasadim, oldugu gibi de gorunen bir insanim. O yuzden ornek alinacak cok sey yapmis olabilirim. Onun icin de cok fedakarlik yapiyorum ama tasvip etmedigim, kendimin de hoslanmadigim seyler de var zaten. Bu yuzden kotu seylerin icinden cikarilmasi veya yasanmamis kabul edilmesi, bu kadar sevap yapan, bu kadar dogru yasayan birisi icin ailesini koruyan ve kollayan biri icin, bir baba olarak, bu ailenin bir reisi olarka, bunu bir cok guzel seyler icerisinde hafif gri alan olarak dusunmelerini rica edecegim. Ne kadar ifade ediyorum bilmiyorum ama o ani yasamak lazim. Su anda cok uzgunum, degecek bir sey olsaydi evet, ama hayat bazen sizi buralara cekiyor. Olayi farklilastiran insanlara karsi, ailemi ve sevdiklerimi korumak icin yaptigim bir 'refleks' olarak goruyorum."
"HUKUKSAL BIR DURUM YOKTU"

"Kadin tacizini duydugunuzda akliniza ne geldi, hukuksal olarak bir yere basvurmayi dusunmediniz mi? Uzgunum dediniz ama hukuksal olarak basvurmaniz gerekmez miydi?" sorusuna da cevap veren Terim, "Buyuk ihtimal beni iyi dinlememissiniz. Ben, tanidigim birini aradim. Ben oraya cozume gittim, size kavgaya gidiyorum demedim ki. Demin soylediklerimden biri de buydu. Siz olayi farklilastiriyorsunuz, ben tanidigimi sandigim birini cozum icin ariyorum. Hukugu gerektirecek bir sey yok."



Kaynak:Haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder