26 Temmuz 2017 Çarşamba

Hadise: Kilolu değil kıvrımlıyım

SOHBET ET , ARKADAŞLIK KUR , SOHBETCLASS

Hadise, Elele dergisine yaptigi roportajda “Kendimle barisigim. Bizim ulkede basenli olmak, kilolu diye nitelendiriliyor. Halbuki dunyada kivrimli olmak cok guzel diye konusuluyor” dedi. Birbirinden iddiali pozlar veren Hadise'nin yeni stili dikkat cekti




Hadise, Elle dergisinin kapak guzeli oldu. Derginin yeni sayisi icin birbirinden iddiali pozlar veren unlu sarkici, ozel hayati hakkinda samimi aciklamalar yapti. Adi bircok kisiyle anilan Hadise hayatinda bir kez asIk oldugunu itiraf etti: “Su an kimseye asIk degilim. Zaten hayatimda bir kere aski yasadim, o da ilk askimdi. Cok uzun zaman oldu diyebilirim” dedi.
SOHBET ET , ARKADAŞLIK KUR , SOHBETCLASS


31 yasindaki sarkici, anne olmaya hazir hissettigini de soyledi: “Hayatimda, ‘Evet bu adamla yuva kurabilirim’ diyebilecegim biri olsa kesinlikle cocuk sahibi olmak isterim.” Benimle uc, dort, belki de bes cocuk yapmaktan bile korkmayacak bir adamla cocuk(lar) yapmak isterim.”
SOHBET ET , ARKADAŞLIK KUR , SOHBETCLASS

Iste Hadise'nin aciklamalarindan satirbaslari:

- Benim icin ideal erkek, beni anlayabilmeli, beni kendinden daha cok sevebilmeli ve buna curet etmeye korkmamali...

"Turkiye’de potansiyelimin tamamini kullanmiyorum. Cunku bazen cok anlamadigim yorumlar yapiliyor. Bir klip icin cok emek harciyorsunuz, deli gibi koreografi yapiyorsunuz. Sonra 'Hadise’nin klibinde ic camasiri gorundu' diye haberler cikiyor. Boyle bir kafa, bakis acisi bence cok yanlis."


(Kilolarini elestirenlere) "Ben tam bir savasci ruhuna sahibim. Birileri 'Soyle olmalisin' dedi diye, istemedigim birine donusemem. Kendim nasil mutluysam oyle yasarim. Dunyada artik ‘curvy’, yani kivrimli olmak cok guzel diye konusuluyor. Nedense bizim ulkemizde basenli olmak, kilolu diye nitelendiriliyor. Kendimle cok barisigim. "




Kaynak:NTV


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder