21 Temmuz 2017 Cuma

Tanrı Türk'ü Koruyacak Bozkurdum !


Koç yiğidim, Bahadırım, Ozanım
Alp Dadaşım, Yağız Efem, Ozanım;
Bir nârada dokuz tümen bozanım,

Tuğ kaldırıp yürüyecek Bozkurdum!
Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurdum!

Dört yaman sızım var inceden ince;
Vatanca, Bayrakça, Törece, Dince...
Ay-yıldızın ışığını görünce,

Arsız otlar çürüyecek Bozkurdum!
Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurdum!

Yeline de Ergenekon yeline!
Kurban olam kutlu ülkü yoluna!
Yetmiş körük milyon oldu biline!

Demir dağlar eriyecek Bozkurdum!
Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurdum!

Bizim ilde doğan olur baz olur,
Kara taşa pençe vursa iz olur.
Bir yiğide yedi kâfir az olur!

Orduları kürüyecek Bozkurdum!
Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurdum!

Yola çıktık Tanrı kurtlar yolundan,
Yandık piştik 'Kızıl Elma' derdinden.
Günde bin kez Gök Börü'nün ardından,

Beş yüz köpek ürüyecek Bozkurdum!
Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurdum!

Dokuz ışık kör zulmeti yaranda,
Dokuz sene şölen olur Tûran'da,
Ol Yezdan'ın va'di Kur'ân'da

Soysuz eller kuruyacak Bozkurdum!
Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurdum!

Dilâver Cebeci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder