7 Ağustos 2017 Pazartesi

Cicişlerden Bomba İtiraflar: Arda Turan Herkese Yazıyor, Birçok Futbolcu Peşimizde

Cicis lakapli kardesler Esra-Ceyda Ersoy verdikleri roportajda "Arda Turan herkese yaziyor, bizim bircok futbolcu pesimizde." diyerek bomba itiraflarda bulundular.



Gundemden bir an olsun dusmeyen Esra-Ceyda kardesler, hic bilinmeyen ozelliklerini ve yasadiklari asklari anlatti. Samimi aciklamalarda bulunan nam-i diger Cicisler, yeni cikardiklari sarkinin buyuk ilgi gordugunu ve yakin zamanda Fenerbahce'ye bir mars yapacaklarini belirtti. Kardesler, "Telefonumuz ele gecirilse yer yerinden oynar" dedi.
CEYDA: BAJON BOGDANOVIC ILE ASK YASADIK



Fenrabahceli olan kardesler, yakalandiklari Fenerli basketciler icin soyle konustu: "Fenerbahceli basketbolcularla evet goruntulendik. Bojan Bogdanovic ve Emir Preldzic ile birlikte eglendik. Zaten ben (Ceyda) Bojan'la uzun suredir gorusuyordum. Turkce'yi ogretmek istedim, bilmedigi icin. Fakat Turkce'yi ogrenemedi. Tek sorunumuz buydu. Emir'e gelince Esra anlatsin orasini... Ben cok konusmak istemiyorum ama gorustuk, bir seyler oldu. Uzun bir iliskim vardi. O da bitti, duvarlarimi yiktim."
"TELEFONUMUZ BIRININ ELINE GECSE YER YERINDEN OYNAR"

Cicisler, bircok futbolcunun peslerinde oldugunu belirterek, "Gorusmek icin Instagram'dan DM (direkt mesaj) atiyorlar. Telefonumuz birinin eline gecse yer yerinden oynar vallahi. Arda Turan... Ya o zaten herkese yaziyor. Ama basketbolculari begeniyoruz. Ibrahim Kutluay hayraniyiz. Hala da bu hayranligimiz suruyor" seklinde konustular.

Kaynak:Haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder