25 Ağustos 2017 Cuma

Fenerbahçe - Vardar Yansimasi



Sayın Blog okuyucularımız ;




Öncelikle şunu belirtmek istiyorum . Koyu Galatasaraylıyım . Ama üzüldüğüm bir kaç nokta mevcıt.

Vardar diye bağırıp , Vardar'ın golü alkışlanmamalıydı . Ben üzülüyorum çünkü hangi Türk takımı alkışlandı yabancı stadlarda . Yada bir kaç kez olduğunu hatırlamıyorum ...

-*Fenerbahçe takımına ilk geldiği andan beri Aykut KOCAMAN'dan bir şey beklemeyin diyorum çevreme.
Çünkü kapanarak oynuyor , ve ileriye hızlı çıkmaya çalışıyor.Tabiki onuda yapamıyor. Bir kere fenerbahçe'de orta saha değişmeliydi . Bunu gerçekleşmediler. Ama ne olursa olsun Vardar geçilmeliydi.

     Diyecekler ki sizde eğlendiniz , ciddi anlamda Tudor 'u bende eleştirdim. Ki hala eleştirilerim var.Galatasaray şu dönemde güçlü olmayan takımlarla karşılaştı. Yenmek ve 3 puanlarla kapatmak şu an için elbetteki mükkemmel . Ancak bir düşüş bekliyorum . Bakalım o durum için

      Sevgili Blog okuyucularımız paylaşımlarımız ve yazılarımız devam edecek. Bu haftaki maçları takip etmeye çalışacağım .


Galatasaray-Sivas maçınıda sizler için izleyeceğim :)
İyi günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder