4 Ağustos 2017 Cuma

Lucescu imzayı attı, o soru çıldırttı!

Milli Takim'in basina gecirilen Mircea Lucescu, TFF Baskani Yildirim Demiroren ile basin toplantisi duzenledi. Iste o basin toplantisindan onemli aciklamalar...



Milii Takim'da Fatih Terim ile yollarin ayrilmasinin ardindan yerine Mircea Lucescu getirildi. Rumen teknik adamin basin toplantisi duzenledi. Iste birbirinden carpici aciklamalar...
'FATIH TERIM'E TESEKKUR EDERIM'
Soze TFF Baskani Yildirim Demioren basladi. Demiroren sunlari soyledi; 'Fatih Terim'e bugune kadar verdigi hizmetlerden dolayi tesekkur ediyorum. Kariyerinde 35 kupasi olan bir hocayla calismak beni ve ekibimi gururlandiriyor. 31 Temmuz'da ogleden sonra Lucescu ile temasim olmustur. Hemen kabul etti sagolsun'
Basarili tekik adam Lucescu, 'Turkiye'ye belki de birkac sene once gelmeliydim. Daha once BesIktas ve Galatasaray'da onemli basarilar yasadim. TFF ile daha once 2, BesIktas ve Galatasaray ile 1'er kez gorustum. Sonunda TFF'nin teklifini kabul ettim. Siyasi durumlardan dolayi Ukrayna'yi terk etme karari aldim Zenit'e gitmeye karar verdim. Dusundum ve evde duramayacagima, calismaya karar verdim' seklinde konustu.
'ILK ONCE GALATASARAY ILE GORUSTUM'

Galatasaray ile yaptigi gorusmeyi aciklayan Lucescu, '1,5 ay boyunca dusundum ve sonunda evde duramayacagima karar verdim. Ilk once Galatasaray ile gorustum. Baskan yardimcisiyla gorustum ve bana futbol direktorlugu gorevi teklif edildi. Ostersunds maclarindan sonra takima yardimci olmam icin Galatasaray benimle temasa gecti. 1 hafta sonra yeniden konusalim dedim. Ardindan 31 Temmuz'da Yildirim Demiroren benimle iletisime gecip teknik direktorluk teklif etti. 1 Temmuz'da Dursun Ozbek gelerek benimle gorustu ancak TFF'den teknik direktorluk teklifini kabul ettigimi soyledim. Zor bir durumda olmamiza ragmen yine de teklifi kabul ettim. Her seyin bilinmesi icin en basindan anlattim' ifadelerini kullandi.
'KIMSEYI KIZDIRMAMIS OLDUM'
Daha once Galatasaray ve BesIktas'i calistiracagi icin her iki takim taraftarlarinin destegini alacagini ve sirada Fenerbahce taraftarinin da desteginin olacagini dusunerek, 'Inaniyorum ki Galatasaray, BesIktas ve Fenerbahce taraftarlari bize destek verecektir. Kimseyi kizdirmamis oldum' dedi.
'UMARIM GALATASARAY'IN BASINA GECER'
Teknik direktor Fatih Terim hakkinda da konusan deneyimli hoca, 'Fatih Terim'e de tesekkur ediyorum. Galatasaray'dan ayrildiktan sonra da ben geldim, milli takimdan ayrildiktan sonra da... Umarim Fatih Terim Galatasaray'in basina gecer ve basarili olur' dedi.
'ARDA ILE TABII KI GORUSECEGIM'
Milli Takim'da yasanan sorunlar hakkinda konusan Lucescu, Milli Takim'i takip etmeye calistim. Bazi oyuncularla sorun yasandigini, Milli Takim'a cagrilmadiklarini biliyorum. Yurt disinda oynayip da forma giymeyen oyuncularla hemen gorusecegim. Arda ile tabii ki gorusecegim. Ona telefon acacagim. Turk halkinin ne kadar duygusal oldugunu biliyorum. Arda Turan'in milli takima; milli takimin da ona ihtiyaci var! Onun aci cektigini biliyorum. Euro 2016 sonrasi yasananlari biliyorum. Benim amacim, tum oyunculari, bu ulkeye dair bir sorumluluklari olduguna ikna etmek.' dedi
Muhabir Lucescu'nun saglik sorunlari oldugu konusuluyor seklindeki soru sormaya calisirken, Yildirim Demiroren mudahale etti.
Lucescu ise araya girerek, 'Kac yasindasiniz? Isterseniz yan yana gelip fotograf cektirelim' diye konustu.
'TURK HOCALAR KENDINI GELISTIRMELI'
Baskan Demiroren Fatih Terim'in tazminati konusunda gelen soruya; 'Fatih hoca ile bir araya gelecegiz. Kendisiyle tazminati konusundaki yol haritasini gorusecegiz. Turkiye Futbol Direktorlugu gorevi kalkti. Lucescu sadece A Milli Takim'dan sorumlu olacak. 5-6 Turk hoca arasinda secim yapmak istemiyoruz. Turk hocalar kendilerini gelistirmeli, bu sayi 15-16'ya cikmali' diye yanitladi.
'HEMEN GIDEBILIRIM'
Elestiriler hakkinda da konusan Rumen hoca, 'Daha gelmeden elestiri goruyorum, herkese ihtiyac var. Turk futbolu icin birlik olmaliyiz. Turk futboluna yardimci olmak icin geldimm. Eger benim icin bir sIkinti, kotu dusunce olursa hemen gidebilirim. Dunya Kupasi'nda 3. oldugumuz donemdeki atmosferi ve birligi hatirliyorum. Tekrar yapabiliriz.' ifadelerini kullandi.


Kaynak:Hürriyet


SohbetClass Sohbetin Yeni Yüzü....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder