16 Eylül 2017 Cumartesi

Ankara ve Istanbul'da okullarin acilis saatleri belli oldu

Ankara ve Istanbul'da okullarin acilis saati belli oldu. Istanbul'da ikili egitim yapan okullarda dersler en erken saat 08:00'de baslayacak. Ankara'da ise ikili egitim yapan anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liseler sabah en erken 07.50'de, tam gun egitim yapan anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liseler de sabah 08.30'da acilacak.



Istanbul'da ikili egitim yapan okullarda dersler en erken saat 08:00'de baslayacak. Istanbul Valiliginden alinan kararla ilgili yapilan aciklamada, “Bu yila da gecerli olacak tekli saat uygulamasinin ilk kez uygulandigi 2016-2017 egitim ogretim yilinda ozellikle ikili egitim-ogretim yapan okullardaki ogrencilerin kis aylarinda sabah okula cok erken gitmeleri kaynakli egitim, ogretim ve ulasim konularinda sIkintilar ve yakinmalara valiligimize intikal etmistir.

Bu sorun ve sIkintilari cozmek amaciyla konunun taraflari olan okul idareleri ve servis tasiyicilari basta olmak uzere ilgili kurumlarla yapilan gorusmelerde ilimizde ikili egitim- ogretim yapan anaokulu, ilkokul ve ortaokullarda egitim ogretimin sabah baslama saatinin daha ileri saate alinmasinin uygun olacagi gorusune varilmistir.

Bu kapsamda Valiligimizce 2017-2018 egitim ogretim yilinda ilimizde ikili egitim yapan anaokulu ilkokul ve ortaokullarda egitim ogretimin en erken sabah 08.00’da baslamasin karari alinmistir” denildi.

Ankara Valiligi de ikili egitim yapan anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerin sabah en erken 07.50'de acilmasina, tam gun egitim yapan anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerin sabah 08.30'da acilmasina karar verildigini acikladi.

Valilikten, anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerin 2017-2018 egitim ogretim yili ders saatlerine iliskin yaptigi aciklamada, okullarin, ogrenciler icin en uygun saatlerde acilmasini saglamak amaciyla, okul idarecileri, veliler ve Servis Isletmecileri Odasi ile de istisare edilerek asagidaki kararlar alindigi kaydedildi.

Aciklamada, ikili egitim yapan anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerin sabah en erken 07.50'de acilmasina, tam gun egitim yapan anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerin sabah 08.30'da acilmasina, iklim sartlari ve gunesin dogusundaki degisime gore okullarin acilis ve kapanis saatlerinin tekrar gozden gecirilmesine karar verildigi kaydedildi.


Kaynak:Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder