1 Ekim 2017 Pazar

Akhisar-Fenerbahçe

Yazımızı biraz geç yazıyorum . Maçı takip ettim . Ve bu yıl ki kötü maçlar arasındaydı.İlk yarıda 2 takımında kaleye şutunun olmaması zaten maçın özetini ortaya koyuyor.Fenerbahçe geçen hafta Beşiktaş'ı bir şekilde yenmiş ve yarışın içinde varım demişti.Bu maç aslında bunun devamı için önemliydi ancak kaybedildi.



Elbette bir son değil ancak oynanan oyun çok iyi değil.Sorun da burası zaten.Fenerbahçe ileri 3lüsü Giuliano,Valbuenna ve Janssen beğenmeye başlarken , tam bir kıpırdanma olacak galiba derken, olmadı.Akhisar takımının da daha iyi oynaması gerektiğini düşünüyorum .

Maçın istatistikleri her şeyi aşağı yukarı aslında belli ediyor.
%64 topla oynama Fenerbahçe
Toplam şut 8 şutla Akhisar buna karşın 5 şutu var Fenerbahçe'nin
İsabetli şut oranına dikkat edin ----> Fenerbahçe'nin 90 dakika boyunca 1 tane kaleyi bulan şutu var , Akhisarın ise 2 tane.

Bilmiyorum yani kötü derken boşuna demiyorum. Ama Türkiye Ligi açısından en kısır ve en kötü maçlardan biriydi.
İlginç istatistiklere devam ediyorum . İsabetli ortaya da dikkat...! Fenerbahçe'nin gene 14/1 yani 14 orta atmış 1 tane isabetli ortası var.

Gelelim kırmızı kartlara; Alper Potuk meselesinde Fenerbahçe sonuna kadar haklı olduğunu düşünüyorum.Çünkü müdahale yok ve faul bile değil.Skrtel'in de kırmızı kartının ağır olduğunu düşünüyorum.

Ama şu var Kırmızı kartlar hatalı evet , ancak Fenerbahçe'de oyunda yok.Buna çözüm bulunması lazım.Milli takım arası onlar için iyi gelecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder