22 Ekim 2017 Pazar

Derbiye doğru

Türkiye'nin en önemli maçına saatler kaldı.Galatasaray-Fenerbahçe karşılaşması 19.30 da başlayacak ve Türkiye'de hayat duracak o maça kitlenecek.



-*Güzel bir maç olacağı düşüncesi ağırlıkta bende.Galatasaray oyun olarak ve Futbolcu kalitesi olarak Fenerbahçe'den üstün olsa da derbi bu hiç belli olmaz.

-*Galatasaray'ın bir diğer Avantajı kesinlikle kendi Stadında olması maçın . Ancak tabi ki Fenerbahçe topa sahip olup gene seyirci baskısını kırabilir mi bunu bu akşam öğreneceğiz.

-*Galatasaray'da Tolga'nın durumu hala belli değil.Ama bana sorarsanız ben olsam demeyi sevmiyorum ama Tolga ile başlardım.Çünkü orta sahaya yardım ediyor en azından ve mücadele ediyor.Fegulli fazla mücadele edemiyor bence...

-*Gomis Fenerbahçe defansına zor durumlar illa ki yaşatır diye düşünüyorum.Kalede Kamenni olacaksa eğer Galatasaray uzaktan mutlaka şut çekmeli diyorum.Beşiktaş'ı Fenerbahçe yenerken kendi sahasında Beşiktaş fazla şut çekme şansı olmamıştı.

-*Zorlu maç için en büyük temennimiz kesinlikle adına yakışır güzel mücadeleci bir maç olmasıdır.Heee tabiki bir Cimbomlu olarak Galatasaray'ın yenmesini de temenni ediyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder