8 Kasım 2017 Çarşamba

Fenerbahçe ve Aykut Kocaman

Yazıma öncelikle şuradan başlamak istiyorum . Aykut Kocaman hocanın insanlığı ahlakı mükemmel bir insan.Aykut Kocaman'ın teknik düşüncesine ise hiç katılmıyorum.




-*Çünkü amacı futbolu çok dikine oynamak değil daha çok top bende olsun , ileriye çıktığımda gol atarım mantığı var.
-*Fenerbahçe ile bu yıl çok kötü giden Aykut Kocaman , son günlerde yapılan açıklama ile takımın başında kaldı.
-*Peki Aykut Kocaman'ı bu sürece neler getirdi

1-)Fenerbahçe Oyuncuları

----> Fenerbahçe'nin kadro kalitesi çok çok iyi değil. Ancak Aykut kocaman'da oyunculara göre bir sistem oluşturmalı . Bunu bir türlü gerçekleştiremedi.
---> Ayrıca Fenerbahçe , bu yıl tamamen kadroyu değiştirmeliydi.Tabi mali yapı iyi olmadığından bunu yapamadı.
---> Ve Hala eskiden Fenerbahçe üzerindeki davalar , ve bunların açmış olduğu sorunlarda var bence.
---> Futbolcuların bazıları ne yazık ki diyorum Fenerbahçe formasına yakışmıyor veya ben yakıştıramıyorum.

2-)Transferler zamansız yapıldı

--->Transferler UEFA maçından önce bitirilmesi gerekirdi.Ancak bunu yapmadılar.Ayrıca defansa Aykut Kocaman çok acil ihtiyacımız var demesine rağmen burayada yapılan transfer çok geç kaldı.

3-)Taraftar takıma geri dönmeli

--- Fenerbahçe Stadının dolması lazım.Boş Stad Fenerbahçe,Beşiktaş,Galatasaray,Trabzonspor ve Bursaspor gibi takımlara hiç yakışmıyor.

4-) Alt yapıya bu yıl gereken özen gösterilmeli

---> Tam da bu yıl Fenerbahçe'nin yapması gereken bu . O kadar gerekli ki bu her klup için gereklidir.


Tespitlerimiz devam edecek... Şimdilik görüşmek üzere... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder