3 Ağustos 2018 Cuma

Gelin ayakkabısı

Evet kendi gelin ayakakbisini kendisi yapan bi gelinim ♡
Çünkü istediğim gibi bir ayakkabı bulamadım  (Cünkü istediğim ayakakbi Chaneldeydi)
İstesem daha çok ugrasirdim ama kafama esti ve evde ki malzemeler ile bu işi 1 saatte hallettim.
Zaten bir gün giyecegim ayakkabının bana eziyet olmasını istemezdim.



Bakırköy de bir pasajdan çok fazla topuklu olmamasına dikkat ettigün beyaz düz bantlı bir ayakkabı alıp
Tuhafiye den aldigim incileri slikon tabanca ile üstlerine yapıştırdim
Bu yıl malum inci modaydi ben de çok seviyorum işime de geldi
Bi de Fiyonk falan derken ortaya söyle bi şey çıktı
Ne olur ne olmaz diye kendime babaette yaptım o ara malum tüm gün ayakta oluyor insan ama topuklu ayakkabilarimi hiç çıkartmadim ayağınmdan, babetler de sonra giyebilecegim balayı için kullandığım ayakabı oldu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder