16 Eylül 2017 Cumartesi

Hizan Ilce Milli Egitim Mudurlugu Bitlis

Hizan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Bitlis
Hizan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Hakkında - Hizan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Tanıtımı - Hizan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Erişim Bilgileri





Bitlis Hizan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü web sitesinde; Bitlis Hizan'daki tüm anaokuları, ilköğretim okulları ve liselerin adreslerine, telefonlarına, mail ve internet adreslerine ulaşabilirsiniz. Ayrıca Hizan'da bulunan rehberlik ve halk eğitim merkezleri, kurslar, dersaneler, Hizan'daki Öğrenci Yurtları ve Hizan öğretmenevleri, Hizan'da çalışan öğretmenler ve Hizan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde çalışan yönetici ve idari personel hakkında bilgiler bulunmaktadır.

Hizan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile ilgli duyurular, ihale ilanları, öğretmen atamaları, Hizan resimleri ve Hizan ile ilgili bilgilere ulaşılabilir.
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: BİTLİS / HİZAN
Adı: Hizan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Adresi: HÜKÜMET KONAĞI - HİZAN/BİTLİS
Telefon Numarası: 4346112097
Faks Numarası: 4346112178
E-mail Adresi:
Web Adresi: hizan.meb.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder