31 Temmuz 2017 Pazartesi

Aziz Yıldırım'ın trafikte tartışması kamerada

Fenerbahce Kulubu Baskani Aziz Yildirim, aracini trafikte tartistigi motosIklet surucusunun uzerine kirdi. MotosIklet surucusune agir hakaretlerde bulunan Yildirim'in ve korumalarinin tartisma anlari kask kamerasina yansidi.




Uskudar Kusbakisi Caddesi uzerinde motosIkletiyle seyir halinde giden Engin Ergan, Fenerbahce Kulubu Baskani Aziz Yildirim'in aniden sinyal vermeden onune kirmasiyla panik yasadi. Yildirim'in kullandigi araca yaklasan Ergan, Aziz Yildirim'a sinyal vermesi gerektigini soyledi. Ergan'in tepki gosterdigi Yildirim ilk once, aracinin camini acarak kufur etmeye basladi. Aziz Yildirim ardindan kullandigi otomobilini motosIkletlinin uzerine kirarak aracini durdurdu. Yildirim daha sonra Ergan'a " Sinyalinin A.... Ne sinyali lan. Arabalar onumde gormuyorsun. Arabalar onume giriyor sen sinyalden bahsediyorsun" dedi. Bu sirada arkadaki bir otomobilden inen Aziz Yildirim'in korumalari devreye girdi. Korumalar Ergan'a sert bir sekilde bagirarak, " Biz gidecegiz ondan sonra cikacaksin buradan " dediler. Ardindan Aziz Yildirim araciyla yoluna devam etti.
’Hayatimi riske atiyorsun’ deyince sert bir tepki gordum

Tum bu yasanalar sonrasi motosIklet surucusu Engin Ergan, yasadiklarini anlatti. Ergan, "Ise giderken bir aracin sinyal vermeden yola girdi. ‘Neden sinyal vermiyorsun, benim hayatimi riske atiyorsun’ dedim. Aciklama bekledim kendisinden sert bir tepki gordum. Korumalari tarafindan tehdit edildim. Yol hakkinin kendilerinde oldugunu onlar gittikten sonra devam edebilecegimi soylediler. Hem hayatimi riske attilar em de beni tehdit ettiler. Benim korkuyla dolasmama neden oldular" dedi. Trafikteki arac suruculerine de seslenen Ergan, "Motorcu arkadaslara dikkat etsinler. Sinyal cok onemli. Soforlerinin hangi yola gidecegini bilemem. Sinyal vermeleri gerekiyor. Ben de ona gore tedbirimi alayim. Bizim hayatimizi kimsenin riske atmaya hakki yok" dedi. MotosIklet surucusu Ergan, hukuki yollara basvuracagini da belirtti.
Ote yandan tum bu yasananlar Ergan'in kask kamerasina saniye saniye yansidi. Goruntulerde Yildirim sinyal vermeden yola giriyor. MotosIklet surucusu sinyal vermedigi icin tepki gosteriyor. Bunun uzerine Aziz Yildirim, aracinin camini acarak kufur ediyor. Ardindan Yildirim, aracini motosIkletlinin uzerine kirarak aracini durduruyor. Aracinin kapisini cana Yildirim, bagirmaya devam ediyor. Bu sirada arkadaki bir otomobilden inen Yildirim'in korumalari, sahsa bagirmaya basliyor. Ardindan Yildirim araciyla ayriliyor.


Kaynak:İHA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder