27 Temmuz 2017 Perşembe

Fernando Muslera: "Hayatım boyunca burada kalabilirim"



"Evimde kalmaya devam ediyorum"

"Taraftarin verecegi destek cok onemli"

"Kovulana kadar gitmem"

"Bir gun bile ayrilmayi dusunmedim"

Dursun Ozbek: "Ihtiyarlayana kadar burada kalacak"




ISTANBUL, (DHA)
SohbetClass , Sohbet Yeriniz
Galatasaray'in yildiz kalecisi Fernando Muslera, aciklamalarda bulundu.
Sari-kirmizili takimla olan sozlesmesini 2021 yilina kadar uzatan Muslera, Galatasaray Spor Kulubu Baskani Dursun Ozbek'in katilimiyla duzenlenen torenle imzayi atti.
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde duzenlenen torende konusan Muslera, "Inanilmaz mutluyum, evimde kalmaya ve yasamaya devam edecegim" ifadelerini kullandi. "Hayatim boyunca Galatasaray'da kalabilirim" diyen Muslera, acikmalarina soyle devam etti:
"EVIMDE KALMAYA DEVAM EDIYORUM"
SohbetClass , Sohbet Yeriniz
"Cok mutluyum. Her firsatta 'Evimde gibiyim, burada kendimi evimde hissediyorum' diyordum. Evimde kalmaya devam ediyorum. Bu nedenle baskanima ve emegi gecen herkese cok tesekkur ediyorum. Ilk gunden beri Galatasaray camiasi bana cok seyler verdi. Oyuncu olarak ve insan olarak hep daha iyi noktalara gitmemi sagladi."
"TARAFTARIN VERECEGI DESTEK COK ONEMLI"
"Taraftar bizim cok onemli parcamiz. Onlarin destegi bizim icin cok onemli. Evimde, onlarla birlikte kalmaya devam edecegim. Onlarin bize verecegi destek cok onemli. Kulubumuz, baskanimiz ve biz oyuncular onlari mutlu etmek icin elimizden geleni yapiyoruz ve yapmaya devam edecegiz."
"KOVULANA KADAR GITMEM"
"Kovulana kadar gitmem. Kulubumuz ne zaman 'Isin bitti, gonderiyoruz" derse o zaman bir ucaga atlar giderim. Yoksa burada hayatim boyunca kalabilirim."
"BIR GUN BILE AYRILMAYI DUSUNMEDIM"
"Ne yazik ki cikan bazi haberler vardi. Galatasaray'in benim icin ne kadar onemli olugunu butun dunya biliyor. Kalbimdeki yerini de herkes biliyor. Bir gun bile buradan ayrilmayi hic dusunmedim. Baskanima bir kez daha tesekkur ediyorum. Onun da yardimiyla yeni bir kontrata imza atma sansimiz oldu. Burada kalmaya devam edecegim."
SohbetClass , Sohbet Yeriniz
DURSUN OZBEK: "IHTIYARLAYANA KADAR BURADA KALACAK"
Galatasaray Spor Kulubu Baskani Dursun Ozbek de, duzenlenen imza toreninde aciklamalrda bulundu. Fernando Muslera'nin ne kadar buyuk bir Galatasarayli oldugunun altini cizen Ozbek, "Nando, Galatasaray'in cok onemli bir oyuncusu. Sadece Galatasaray icin degil dunyada marka olmus, herkesin zevkle izledigi bir oyuncumuz. Hicbir zaman Galatasaray'dan ayrilmasini yonetim olarak dusunmedik. Soz konusu dahi olmadi. Basin bunu tahrik edici yayinlar yapmisti. Nando cok iyi bir Galatasarayli. Bu kulupte yetismis gibi. Uzun yillar hem sporcu olarak hem de ilerleyen donemlerde antrenor ve yonetici olarak hizmet edebilecek biri. Nando bizim evladimiz. Galatasaray'da kalmasi sahsimi ve yonetimi sevindiren bir olay. Kendisine bundan sonraki donemlerde de basarilar diliyorum. Uruguay'a direkt ucus olmadigi icin Nando'nun buradan gitmesi de cok zor. Ihtiyarlayana ve saclari beyazlayana kadar burada kalacak" dedi.



Kaynak:Hürriyet

SohbetClass , Sohbet Yeriniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder