10 Ağustos 2017 Perşembe

Adana Siir - 1

Adana Şiirler

Adana'da Olmak Vardı
İçimdeki sızının sebebi hep hasretin,
Oof şimdi Adana’da seninle olmak vardı.
Kıyamet mi kopardı uzansaydı ellerin
Vilayetin önünde elini tutmak vardı.
Baraj Yolu, Bulvar’da seninle olmak vardı
Feleğe çalım atıp uçmak vardı göklerde.
Sinemada yan yana zaman nasıl akardı,
Sevda bahçelerinde kokmak vardı güllerde.
Çukurova diyorlar, Toroslar’ı aşınca,
Adana’nın kızları öldürür mü seveni.
Kara gözlüm, bir tanem ben karşına çıkınca,
Sitemine razıyım, acıtmaz gül dikeni.
Adana sıcağında çok acılı adana,
Soğuk ayran üstüne bir de şalgam içerdik.
Adanalı esmer kız bir kez çıksan karşıma
Gözlerin gözlerimde, kendimizden geçerdik.
Taşköprünün üstünde, haykırırsam adını,
Seviyorum dermisin? Anan-babana inat.
Pamuklar ağaçtamı? Çalarmısın sazını,
Adana akşamları, nasıldır haydi anlat.
Olmadı kara gözlüm ben yine gelemedim,
Engelleri yıkıp ta tutamadım elini.
Ayrılık yazgısını, bahtımdan silemedim,
Adana sıcağında silemedim terini.
Esra, Esra hey Esra, hasretim Adana’ya
İsyanım sana değil, sen benim sevdiğimsin.
Güzel hatırın için, geleceğim mutlaka,
Vuslat gününü bekle, sen benim kaderimsin.
Kuruköprü, Adliye, Sular, Atatürk Parkı,
Terminali ve garı, şimdi görmek isterim.
Yağmur hep sayıklıyor, çünkü yar Adana’lı
Şu anda Adana’da onu sarmak isterim.


Nebi Ünler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder