6 Ağustos 2017 Pazar

Serdar Ortaç'tan İtiraf: Eşime Bakmalarına Alıştım

Daha once "biri sevgilimin kalcasina baksa gurur duyarim" seklindeki cikisiyla tepki ceken Serdar Ortac, simdi de "Esime bakmalarina alistim" seklinde bir itirafta bulundu.



Sarkici Serdar Ortac, gecen gun esi Chole Loughnan ile Istanbul'un gozde semtlerinden Ortakoy'de bir mekan cikisi objektiflere takildi.
CHLOE, TURKCE'YI SOKMUS

Serdar Ortac ve guzel esi Chole Loughnan, mekan cikisi goruntulendi. Kendine has Turkce ile konusan Chloe ise sempatik tavirlariyla dikkat cekti. Chloe, konusma arasinda Ortac'a "Abi" deyince kahkaha koptu.
"BENDEN KAPIYOR"

Serdar Ortac ise "Ben abi ve baba kelimelerini cok kullandigim icin o da benden bunlari kapiyor" ifadesini kullandi.

"ESIME BAKMALARINA ALISTIM"

Bunun yani sira Serdar Ortac "Esime bakmalarindan gurur duyarim" sozunun yanlis anlasildigini soyledi ve ekledi: "Gectim bunlari. Artik alistim…" aciklamasinda bulundu.



Kaynak:Haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder