6 Eylül 2017 Çarşamba

Afyonkarahisar Tanitim ve Turizm Gunleri" Istanbul'da Basliyor

Orman ve Su Isleri Bakani Veysel Eroglu’nun onculugunde Istanbul’da gerceklestirilecek Afyonkarahisar Tanitim ve Turizm Gunleri yarin basliyor.



Orman ve Su Isleri Bakani Veysel Eroglu'nun onculugunde Istanbul'da gerceklestirilecek Afyonkarahisar Tanitim ve Turizm Gunleri yarin basliyor. Orman ve Su Isleri Bakani Veysel Eroglu, "Afyonkarahisarlinin yasadigi Istanbul'da dayanisma, yardimlasma ve kardeslik duygularini canli tutmak adina insanlarimizi bir araya getirecegiz" dedi.

6-10 Eylul tarihleri arasinda Istanbul Maltepe Sahil Orhangazi Parki'nda duzenlenecek Afyonkarahisar Tanitim ve Turizm Gunlerinde, Afyonkarahisar'in tarihi, kulturel ve turistik degerleri tanitilacak, ayrica tanitim gunleri suresince bazi sanatcilar konser verecek. Orman ve Su Isleri Bakani Veysel Eroglu, kendi onculugunde gerceklesecek olan programa iliskin Afyonkarahisar'in ozellikle turizm acisindan cok buyuk bir potansiyeli oldugunu vurgulayarak sunlari soyledi:

"Gerceklestirilecek tanitim gunleri etkinligi ile Afyonkarahisar'in kulturel, turistik, tarihi, dini ve ekonomik degerlerini ve markalarini tanitmayi hedefliyoruz. Yine etkinlikle on binlerce Afyonkarahisarlinin yasadigi Istanbul'da dayanisma, yardimlasma ve kardeslik duygularini canli tutmak adina insanlarimizi bir araya getirecegiz. Ayrica sehrimizin sahip oldugu degerleri ve markalari Istanbul'da tanitarak ozellikle turizm potansiyelini daha da artiracagiz."

Afyonkarahisar'in termalin, lezzetin, mermerin ve zaferin baskenti oldugunu da kaydeden Eroglu, 5 gun surecek olan Afyonkarahisar Tanitim ve Turizm Gunleri'ne valilik belediye, ilce belediyeleri basta olmak uzere bircok kurum ve kurulusun istirak edecegini soyledi. Gun boyu cocuklara yonelik etkinliklerin duzenlenecegi, aksamlari da unlu sanatcilarin konser verecegi tanitim gunlerini yuz binlerce kisinin ziyaret etmesi bekleniyor. - ANKARA



Kaynak:Haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder