5 Eylül 2017 Salı

Gomis'den Flass aciklama

Galatasaray'in Fransiz golcusu, Marsilya'dan ayrilma karariyla ilgili flas aciklamalarda bulundu.



Galatasaray'in sezon oncesinde Swansea City'den kadrosuna katmak istedigi Bafetimbi Gomis, gecen sezonu kiralik olarak gecirdigi Marsilya'nin bonservisini almak istedigini ancak kendisinin ayrilma karari aldigini soyledi.

L'Equipe'e aciklamalarda bulunan golcu oyuncu, "Bonservisimi almak icin Marsilya da girisimde bulunmustu. O donemlerde Marsilya'nin teklifini ekonomik nedenlerle reddettigimi dusunduler ama mali beklentimi karsilayan bir teklif yapmis olsalar bile Marsilya'da kalmayacaktim." dedi.

"Hak ettigim degeri goremeyecegimi hissettim"

Kulup yonetiminin kendisini kadroda tutmayi tercih etmesine ragmen bu konuda cok istekli davranmadigini belirten Gomis, soyle devam etti: "Gecen sezonun iki ayini sakat gecirmeme ragmen 20 gol attim. Ama yonetim tutumu, yeni sezon planlamasinda hak ettigim degeri goremeyecegimi hissettirdi ve ayrilmaya kesin olarak karar verdim."

"Bir grup taraftar bana saldirdi"

32 yasindaki oyuncu gecen sezonun son haftalarinda Marsilya taraftariyla yasadigi gerginligi ise soyle anlatti: "Bir taraftar bulusmasi sirasinda bir grup bana dogru hareketlenip bana vurmak istedi. Araya idareciler girmeseydi sonuc cok daha kotu olabilirdi. Bu olay da ayrilik kararimda onemli bir etken oldu."


Kaynak:goal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder