2 Eylül 2017 Cumartesi

Super Sozler

Derleme - Süper Sözler (GezBlog)


İyiler neden mi önce gidiyor ?
Sen önce çiçeğin en güzelini koparmıyor musun ?
--------------------------------------------------------------------

---
Var mı daha ağır yük zamanı çekmek kadar…

Ömer Hayyam

-----------------------------------

Mevlana der ki ;
İki şey mühimdir:
Birincisi, okyanus kadar bol HAYSİYET

İkincisi, elif gibi dimdik bir ŞAHSİYET..!

------------------------------------

Ne güzel demiş Yunus Emre:

'' Sevelim, sevilelim, bu Dünya kimseye kalmaz ''
-------------------------------------------

Özlemek işte, az da olsa, çok ta olsa... Ağır sonuçta..
----------------------------------------
Bir kadını AKIL hizasında seversen taşıyamazsın! BEL hizasında seversen kaybedrsin ancak KALP hizasında seversn elde edebilirsin...
-------------------------------------

Sevmeyi özledim biliyor musunuz?
Kayıtsız şartsız bir gülüşü.
Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü.
"Nerde kaldın" ayazını değil, "hoş geldin" iyiliğini.
Hiç bir şeyle yatışmayan yürek telaşını.


ŞükrüErbaş

---------------------------------------

Saatim ya sana vardır ya seni geçer....

--------------------------------------------------
Bir gün kaldığın yerden başlayacaksın,
Biri seni bulacak.
Önce korkacaksın eski acılara yakalanmaktan,
Biraz ürkeceksin,
Ne kadar dirensen de nafile.
İnsansın sonuçta, seveceksin.
Eski acılara bakıp da küsme sevdalara,
Gavura kızıp da oruç bozulmaz.
Sök at kafandan acabaları,
Bir kemik aynı yerden iki defa kırılmaz.


CanYucel

------------------------------------------------

'Huzursuzluk, sindiremediklerinle yaşamak zorunda kalmaktır.'

-------------------------------------------

Yazmaya, susmaya karar verdiğimde başladım...

-----------------------------------------------

" Gitgide alışıyorum sana.

Hiçbir alışkanlık bu kadar güzel olamaz...

----------------------------------------------

Yürüyüp geçeceksin.. Hep yürüyüp geçeceksin.. Ben öyle yaptım,hep yürüdüm.. Herkesin her şeyi anlamasını bekleyemezsin.. Sen yürüyüp gideceksin.. Anlayan anlayacak,anlamayan anlamayacak.. Dünyanın hepsine yetişemezsin ki.. Bilirsin ben iyi yürürüm ......


M.Mungan

------------------------------------------
İstemeye hakkım var mı bilmem ama seni yürekten ilgilendiren şeyleri, başkalarına anlatmaktan kaçınacağın şeyleri duymak isterdim. Anlat bana...


TomrisUyar

------------------------------------

Mayıs gibiyim bugünlerde
Bir yanım güneşe dönük
Bir yanım soğuk alabildiğine...
Kararsız havalar gibi
Ha yağdı ha yağacak gözbebeklerim
Bir bulut ağlıyor derinlerimde...
Mayıs gibiyim dedim ya
Başımda bir sevda sarhoşluğu
Bekliyor Haziran'ı ömrüm.......


İnan Durak Taş

------------------------------------------
Sabah uyanınca yatağımı terk ediyorum. Yastığımı terk ediyorum. Banyoya geçiyor, yüzümü yıkıyor. Aynadan baktığım yüzümü terk ediyorum. Havluyla, yüzümü ıslatan suyu terk ediyorum.
Gece giydiğim rahat pijamaları, dolapta beni bekleyen elbiseler için terk ediyorum. İşim için evimi terk ediyorum. Güzel bir söz gibi uzayan, her seferinde kestiğim sakalımı terk ediyorum.
Gece güneşi, gündüz ay ve yıldızları terk ediyorum. Karanlığı aydınlığa, aydınlığı gecenin sessizliğine terk ediyorum. Yollar kat ediyorum, insanları birbirlerine terk ediyorum. Arkamda bırakıp terk etmediğim neredeyse hiçbir şey yok.

Seni terk edene kadar farkedemedim...

-------------------------------------------------------------

Ya sesini özlersem , konuşur mu fotoğrafların benimle ?

---------------------------------------

Gölgesiydik biz aşkın, gerçeğini yansıttık lakin yalan olduk...

----------------------------------------

Olmalı yanında
Bakarken gözünün içine
Sormalı bakışları
Nasılsın diye?
Almalı avuçlarının içine
Yanaklarını
Canım demeli sıkıca

Avuçlarında...

----------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder