3 Eylül 2017 Pazar

Ukranya 2 Turkiye 0



-*Yorum yapmak Milli takım olunca zorlaşıyor.
-*Ancak çok eleştirmek lazım ki daha iyi olalım diye düşünüyorum.
-*Ukranya maçını tam olarak izlemedim , hem Bayram'dı hemde Basket maçı vardı ve Ben Basket maçını izledim , bitmesiyle tv8 i açtım ve izledim.



-*İzlediğim bölümde bir şeyler olmayacağını da anlamıştım zaten . 
-*Türkiye A Milli takımın bu kadar pasif kalmasını da anlayamıyorum . 
-*Diyorlar ya ilk 11 çıkmıyor diye, ben bir kaç 11 düşündüm aslında bunu ileride sizlerle paylaşacağım.
-*Ben bile 11 yaparken kırı kırk yararak yapıyorum . 
-*Şimdi istatistiklere şöyle bir bakalım ne yaptık ne yapamadık .
--->Topla oynama yüzdesinde %52 ile Ukranya takımı önde. 
---> Toplam şutlara baktığımızda , asıl konumuz bu bence , 15 şu attı Ukranya kalemize, biz ise 3 şut atabildik , tabi hangi şutlardı onu hatırlamıyorum .
--->İsabetli şut oranına baktığımızda 6 isabetli şutları varken , bizim 1 tane isabetli şutumuz var.
Yani koca 90 dakika 1 isabetli şut ve bu Türkiye A Milli takımı . 
--->Toplam orta oranına baktığımızda ise , 20 orta atan Ukranyaya karşı bizim 10 ortamız var.
--->İstatistik bir yere kadar aslında , Yürekten oynamak daha değerli diye düşünüyorum . 
İkili mücadele , korner atışlarında tamamiyle Ukranya Milli takımı önde. 

Kadro Seçimi çok Kötüydü:
-*Şu kadro seçimini ben anlayamadım , anlayan varsa gelsin anlatsın .
Neye dayanarak hala Topal , defans da oynar onu hala çözemiyorum.
Niye illa 4 büyükten oyuncu alınacak gibi bir şey var onu da anlayamadım . 
-*Sakatlık ceza takip edemedim ama ; Yusuf Yazıcı , Okay Yokuşlu ve Başakşehir'li Mahmut bu takımda olmalı diye düşünüyorum . 
-*Örneğin mesela neden Nuri oynamadı bunu da çözemedim . 
-*Defansta başka hiç oyuncu yok mu ?
-*Milli takımımız gruptan çıkma yolunca çok zora soktu işini , bunu da ilerki yazılarımızda paylaşır , tartışırız.

---> Bayram günü Milli heyecanımız daha güzel olsa kazansaydık , 
bizleri en çok üzen şey Milli takımımızı böyle görmek bence.
Ben yakıştıramıyorum . Umarım iyi oluruz diyeceğim ama oyun yok sistem yok umut ondan yok aslında.

Neyse Bakalım Hırvatistan Mücadelesinde neler yapacağız.
-*Ama lütfen ülke olarak kendi Milli takımımıza daha çok bağlanmalı kenetlenmeye ihtiyaçımız var. 

Hayırlı Bayramlar , Blog yazımızdır. Alıntı değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder