24 Eylül 2017 Pazar

Tatvan Ilce Milli Egitim Mudurlugu Bitlis

Tatvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Bitlis
Tatvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Hakkında - Tatvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Tanıtımı - Tatvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Erişim Bilgileri




Bitlis Tatvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü web sitesinde; Bitlis Tatvan'daki tüm anaokuları, ilköğretim okulları ve liselerin adreslerine, telefonlarına, mail ve internet adreslerine ulaşabilirsiniz. Ayrıca Tatvan'da bulunan rehberlik ve halk eğitim merkezleri, kurslar, dersaneler, Tatvan'daki Öğrenci Yurtları ve Tatvan öğretmenevleri, Tatvan'da çalışan öğretmenler ve Tatvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde çalışan yönetici ve idari personel hakkında bilgiler bulunmaktadır.

Tatvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile ilgli duyurular, ihale ilanları, öğretmen atamaları, Tatvan resimleri ve Tatvan ile ilgili bilgilere ulaşılabilir.
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: BİTLİS / TATVAN
Adı: Tatvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Adresi: TATVAN HÜKÜMET KONAĞI
Telefon Numarası: 4348276500
Faks Numarası: 4348276513
E-mail Adresi:
Web Adresi: tatvan.meb.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder