18 Temmuz 2017 Salı

Defne Samyeli: Kızlarımla Gurur Duyuyorum

Onceki gun Bebek sahilinde bir mekan cikisi goruntulenen deneyimli sunucu Defne Samyeli, "Kizlarim oldugu icin demiyorum ama onlarla gurur duyuyorum." dedi.





Gecen gun Bebek'te bir mekan cikisi goruntulenen unlu sunucu Defne Samyeli, kizlari Deren ve Derin ile gurur duydugunu soyledi.
"PROJELERDE YER ALMAYI AMACLIYORUZ"

Haber spikeri ve oyuncu Defne Samyeli, onceki gun Bebek sahilinde bir mekan cikisi goruntulendi. Kizlari Deren ve Derin ile birlikte objektiflerimize poz veren Defne Samyeli, "Kizlarim oldugu icin demiyorum ama onlarla gurur duyuyorum. Ucumuze de ayri ayri televizyon projeleri geliyor. Onumuzde ki sezon icin gelen kaliteli teklifleri degerlendirip projelerde yer almayi hedefliyoruz" dedi.
OKULLARI AKSAMAYACAK

Yer alacaklari projelerin kizlarinin okullarini aksatmamasi icin ozel caba sarf edeceklerini belirten Samyeli, "Kisacasi Sezon basladiginda hangi ulkede hangi proje ile yer alacagimizi bilemiyoruz. Okullarinda normalde basarililar ama televizyon projeleri onlarin okullarini aksatmayacak sekilde duzenlemeyi de yapmamiz gerek" seklinde konustu.




Kaynak:Haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder